Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Γλυκάκια και καπέλα!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!! 
 Με μια καρδούλα από μένα!!!!
Πολλά άπαχα  γλυκάκια................. και καπελίνα για να μην μας καίει ο ήλιος ( όταν αποφασίσει να βγει)!!!!







Μέτα απο τα πολύ όμορφα σχέδια που φτιάχνουν πολλές blogογειτόνισσες και κυρίως την παροτρύνει της  Λελένης οτι είναι πολύ εθιστικος  είπα και εγώ να ασχοληθώ!

Πηρα 3 πακετάκια  fimo εκ των οποίων τα 2 ήταν πέτρα ( έβαλα λίγη κρέμα χεριών και μαλάκωσαν κάπως, το διάβασα όταν έκανα εξερεύνηση!)έφτιαξα αυτά τα σχέδια.

 Για κουπ πατ χρησιμοποίησα οτι είχα, π.χ. την βαση για το καπέλο απο πλαστικό που αγοράζουμε για χάντρες ή depon αναβραζον.
 Ελπίζω να σας αρέσουν!!!!!!!!

23 σχόλια:

  1. Μας άρεσαν πολύ!πολύ χαριτωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΊΣΩ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΣ ΚΟΛΑΖΕΙΣ!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ.
    (Διόρθωσε τον τόνο στον τίτλο...)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ./....ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ.,....ΑΧ!!!!!ΕΙΧΑ ΛΙΓΟ ΑΣΧΟΛ ΟΤΑΝ ΣΠΟΥΔΑΖΑ ΜΕ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΗΣ....ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.,..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια γλύκα είναι !!!Χρόνια μας πολλά και...γλυκά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλεια είναι όλα, αλλά πιο πολύ μ'αρέσουν τα καπελάκια να σου πω την αλήθεια! θα σου πρότεινα να χρησιμοποιείς fimo soft γιατί είναι πραγματικά πολύ μαλακό, ενώ το cernit δίνει πιο πορσελάνινη όψη μεν, αλλά είναι πολύ σκληρό! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπαρχει περιπτωση να μην αρεσουν σε καποιον;;;;;;ειναι υπεροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμ εμένα ποιος νομίζεις ότι με ξεμυαλισε κι άρχισα να πλάθω; Χαλάλι όμως το αποτέλεσμα είναι τέλειο! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια είναι!!! Και πολύ γλυκά χρώματα!!! Μιαμ μιαμ!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ Μαριάννα τι ωραία που είναι!!!!!! Μακράν καλύτερα και ας είχες την ίδια ατυχία με εμένα!!! Μπράβο!!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. magdalene σε ευχαριστώ γλυκιά μου!

    ΑΧ κουνελάκι χαίρομαι που σου άρεσαν!

    Χαρά μου είναι νηστίσιμα , τρώμε οσο θέλουμε!

    FOUFOULA89 σπουδαγμένη κοπέλα καιτα παράτησες τα καημένα! Άντε περιμένουμε....

    GEORGIA σε ευχαριστώ πολύ , χρόνια μας πολλά!

    Ιωάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία πρώτη φορά δοκίμασα!

    meanan σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!

    Νίκη μου και εσύ το ίδιο έπαθες????????

    ioanna Evans σε ευχαριστώ πολυ!!!!

    λεΕένη μου με έμπλεξες για τα καλά Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκούλια!!!!!!!!!!!!! Και για πρώτη φορά πολύ καλοδουλεμένα!Καλή συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα !
    Πάρα πολύ όμορφες κατασκευές-δημιουργίες !!
    Μ άρεσαν πολύ τα γλυκάκια, ο άγγελος, το ποδήλατο και τα πουλάκια !!
    Πάντα έτσι δημιουργική !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριάννα καλημέρα!Τα έπιπλα που με ρώτησες είναι άσπρα και κ ανοιχτό ξύλο. Αν βρεις κάτι απο το ετσι απλά στειλε το μου θα χαρώ πολύ!ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πολύ όμορφα, μπράβο Μαριάννα! Εγώ το γλυκάκι μου θα το πάρω και θα ευχηθώ σε όλες τις κυρίες για χθες!
    Η πληροφορία για την κρέμα χεριών είναι πολύ χρήσιμη! Thanks! Έχω κι εγώ κάποια παλιά που είναι πέτρα, όπως λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσάνθη μου, σε ευχαριστώ!Η τύχη του πρωτάρη!

    Αθηνά καλώς ήρθες! Φιλιά στην όμορφη Σάμο!

    Magdalene μου , τώρα θα βγάλω foto και θα στις στείλω!

    Evagelia μου, χρόνια μας πολλά!Δεν ξέρεις ποσό απογοητεύτηκα όταν είδα οτι ήταν πολυκαιρινά, αλλά δεν το έβαλα κάτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέρασα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας, να περνάτε καλά με υγεία . Όμορφα πράγαμτα κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οοοο ο εθισμός εξαπλώνετε!!
    πολύ όμορφα!!
    τι πηλό χρησιμοποίησες???
    εγώ τον τελευταίο καιρό μόνο "μπαγιάτικους" πετυχαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημητρη , χρόνια πολλά και απο εδώ!!!

    olivetreegirl σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!

    Cris εξαπλώνετε δεν λες τίποτα! Το fimo soft πήρα, πρέπει να ήταν ΄΄ απο τον καιρό τσι νόνας μου''
    όπως λέμε και εδώ στην Ζάκυνθο!!!

    Valentina μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα τα πολυμερικά σου και τόσο όμορφα χρώματα!!! Ωραία η ιδέα με την κρέμα χεριών, κι εγώ την έχω πατήσει με πολύ σκληρό πηλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ω! Ξεκίνησες με φίμο; Θα φας κόλλημα! Κάποτε έφτιαχνα πολλάααα! Υπέροχα τα γλυκάκια και το καπελάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή