Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Αγγελάκι πάνω σε βότσαλο

Ήταν να μην αρχίσω τελικά με την ζωγραφική !!!
Το σπίρτο το άναψε η Μαρία και η φωτιά μου ζέστανε την καρδιά.
Πραγματικά, είχα να ζωγραφίσω δυο χρόνια. Νόμιζα οτι αυτό ήταν!!
Να με λοιπόν και πάλι απο την αρχή .....   
Αυτή την φορά τα έβαλα με ενα βότσαλο.
 Πήρα τα πινέλα μου!!!!Και δρόμο.......
ζωγραφική σε βότσαλο 
Ενα χαρουμενο αγγελακι !!!!
Το μοτίβο το βρήκα από ενα υπέροχο blog .
Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να σχεδιάσουμε στην πέτρα το μοτίβο μας και μετά με ακρυλικά χρώματα ζωγραφίζουμε με ακρυλικά .Αν θέλουμε το περνάμε και με βερνίκι. 

ζωγραφική σε βότσαλο
Υπέροχες πετρούλες που μπορούν να ομορφύνουν τις γωνίες του σπιτιού μας και αργότερα τις βεράντες μας!
Εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα σε όλους!!!





26 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και χαριτωμένο!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα είσαι τρομερά ταλαντούχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΙΑΝΝΑΚΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ!!!ΟΠΟΤΕ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!!!ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφο..εδωσες χρωμα και ζεστασια σ'αυτο το αψυχο υλικο..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο και γλυκό!Μου αρέσουν και τα χρώματά του πολύ Μαριάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραια ιδεα και για ντεκορ βαπτισης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για κάποιο λόγο μου βγάζει το κείμενο σου αλαμπουρνέζικα... αλλά μου αρέσει πολύ το αγγελάκι σου είναι πολύ χαριτωμένο!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ χαριτωμένο,σου φτιάχνει τη διάθεση...Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ζωντάνεψες το βοτσαλάκι με πολύ όμορφα χρώματα. Μπράβο Μαριάννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ πολυ χαριτωμενο! τελειο ντεκορ για τις γλαστρες στην βεραντα αλλα ακόμα και για να κραταει τις χαρτοπετσέτες το καλοκαίρι που τρώμε έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλως σε βρήκα ΜΑΡΙΑΝΑ... το αγγελακι σου στο βότσαλο ειναι πολύ όμορφο .
    ειναι ωραία ιδέα...έχω και εγώ ενα δυό βόταλα μεγαλα και θα κάνω κάτι .επανω τους το καλοκαιράκι..τωρα που είδα το δικό σου μου άρεσε πολύ... σε ευχαριστώ..για την επίσκεψη...φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξαναπερνώ συμμαθήτρια μου... ΜΑΡΙΑΝΑ γιατί δεν είδα την προηγούμενη ανάρτησή σου με το πορταίτο της κοπέλας ...εσύ έχεις προσεγκύσει τουλάχιστων το προτότυπο.... φαίνεται παιδί μου η πείρα....!!! ωραίο σου έγινε .... η δασκάλα μας ειναι καλή και θα μας βάλει καλό βαθμό.... χα..χα.. φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σου Μαριανα πολυ ωραιο το αγγελακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί όμορφο που είναι το αγγελάκι σου Μαριάννα μου!!!! Είναι γλύκα!! Τέλειο και με υπέροχα πάλ χρωματάκια!!!! Πήρες φόρα και συνέχισε έτσι!!! Το πορτραίτο με το γυναικείο πρόσωπο το έκανες πάρα πολύ καλό!!!! Λοιπόν! τώρα με ξεσήκωσες!!! Θα ζωγραφίσω κι εγώ το γυναικείο πρόσωπο γιατί η δασκάλα μας θα μου βάλει απουσία απο το πρώτο μάθημα!!! χαχαχα!! Μου αρέσει πολύ και το γλυκύτατο πλασματάκι απο ακρυλικά και ξυλομπογιές!!! Καληνύχτα και πολλά φιλάκια!!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριάννα μου το αγγελάκι σου είναι σκέτη γλύκα!!!φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. teleio to agelaki sou fenetai na exei poly douleia!!kalo mina!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφού το ΄χεις παιδί μου! Δώσ' του εκεί να καταλάβει! Πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν μιλάει η ειδικός οι υπόλοιποι σωπαίνουν! όχι παίζουμε!!!
      Προσπαθεί να εξιλεωθεί που δεν έχουμε καταφέρει νάρθουμε Μαριαννάκι μου, ακόμα.
      Αλλά να σου εξομολογηθώ οτι εγω φταίω κι ο Γιάννης.Ποιός Γιάννης; κείνος πού πότε αυτός δε μπορεί ποτέ οοοοο.... Αυτός, δηλ. ΕΓΩ!
      Το βότσαλο έγινε γλύκα σαν εσένα, κι εμένα μ αρέσουν τα παλ του χρώματα.Αυτές τις μέρες θαβγαλε θαλασσόξυλα με την ψυχή της η θάλασσα,αν θέλει ο Θέος θα κάνω καμιά βόλτα(αλλά προς το παρόν δε θέλει)
      Σε φιλώ κούκλα,και στη μπουμπού μας!

      Διαγραφή
  18. Mαριάννα μου καλό μήνα !! Το αγγελάκι σου υπέροχο και πολύ όμορφα χρώματα!! συνέχισε !!! πέρνα από το σπιτάκι μου για βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γλυκύτατο είναι Μαριαννάκι μου!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφο το αγγελάκι στο βότσαλο! Είναι πολύ γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαριαννα καλημερα !!!!!!!!στο σπιτακι μου σε περιμενει ενα βραβειο ελα να το παρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. When I oгiginally commenteԁ Ι apрear
    tο haνe clicκed thе -Notify me ωhen nеω comments are added- сheckbox аnd noω wheneѵer a
    commеnt is added I recievе fοur еmailѕ with
    the еxаct same comment. There has to be а ωay
    you are able tο геmove me frοm that service?
    Cheers!

    My weblog cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Exсellent article! We ωill be lіnκing tο this paгticulаrlу great
    artіclе on our ѕite. Кeеp up the gгeat wrіtіng.



    Αlso viѕit my blog; sat keys cccam server
    Also see my web site: card sharing cccam server|server Cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing|

    ΑπάντησηΔιαγραφή