Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Ψαρόχωριουδάκι!!!!!!!

Ένα μικρο ψαροχώρι με σπίτια πολύχρωμα και ανθρώπους χαμογελαστούς!
ζωγραφική σε πέτρα 

Μια πέτρα απο μια ακρογιαλιά, ίσως να μας θυμίζει μια καλοκαιρινή απόδραση!! 




ζωγραφική σε πέτρα

Παίρνουμε την πετρα και αφου την πλυνουμε καλα, την αφήνουμε να στεγνωσει.
Με ενα μολύβι σχεδιαζουμε το μοτιβο.
Με ενα λεπτό πινελο, ζωγραφιζουμε τις μικρες επιφανιες.Μετα καλύπτουμε τις μεγαλες επιφανιες
Ζωγραφιζουμε το περίγραμμα καθε σπιτιού ή το περνάμε με ενα μαυρο μαρκαδοράκι 
και ετοιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!
Φιλιά!!!!!!!!!

43 σχόλια:

  1. ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ! ΑΝ ΕΙΝΑ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα ήθελα να ήμουν σε αυτό το χωριουδάκι που έχει καλοκαίρι...
    Άντε να δούμε πότε θα τελειώσει ο χειμώνας!!!!
    Φιλιά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια ευχάριστη νότα μέσα στη βαρυχειμωνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ γλυκό κι όμορφο Μαριάννα μου!Καλό Σ/Κ και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έδωσες μια όμορφη εικόνα καλοκαιρινής χαράς.Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  5. Μα τί όμορφο και χαρούμενο που είναι το χωριουδάκι σου!! Η αλήθεια είναι οτι είχα μαζέψει κάτι πέτρες το περασμένο καλοκαίρι για μία κατασκευή που είχα στο μυαλό μου, αλλά τελικά ήταν μεγάλες... Νομίζω οτι είναι ότι πρέπει για να τις ζωγραφίσω!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα ζωγραφισμενο..και με ωραια χρωματα..νασαι καλα..καλη συνεχεια..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι πολύ όμορφο. μουα ρέσει πολυ και στοπρώτο στάδιο που είναι ασπρόμαυρο. Δεν είναι δύσκολο μετά που το βάφεις με τόσες λεπτομέρειες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριάννα είναι φανταστικόοοοοο!!!!!! Μ'αρέσουν τα χρώματα οι σκάλες τα δέντρα.!!Μπράβο.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο μ'αρέσουν τα ζωγραφιστά βότσαλάκια!
    Το ψαροχώρι σου είναι πανέμορφο ,Μαριάννα μου, κι ήρθε ακριβως στην καρδιά του χειμώνα και στα χιόνια να μας θυμίσει ότι το καλοκαιράκι θα' ρθει γρήγορα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου, είναι πανέμορφο!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανεμορφο μικρη μου!!!μπραβοοοο!!καλο Σ]Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α!ΚΑΛΑ!!εγω που ημουν ?το πορτραιτο τωρα το ειδα....καλα εισαι απιστευτη...αλλα και το αλλο με το χρωμα...φανταστικο....καλη συνεχειαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα, Μαριάννα!Πολύ όμορφη η πετρούλα, θέλει υπομονή....Ανυπομονώ για το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι πανέμορφο χωριουδάκι...μύρισε κάτι από θάλασσα! Σε ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο...σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία που θα στολίζει μιά γωνιά του σπιτιού η χαρούμενη πετρούλα!!! Να περνάς να τη βλέπεις και να χαίρεσαι!!! Κάτι τέτοια μικρά πραγματα μας ομορφαίνουν την καθημερινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωπω,τι μου θύμισες!!Όταν ήμουν μικρή περνούσα ώρες ατελείωτες ζωγραφίζοντας σε πέτρες!!
    Και οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Μαριάννα!!! Μας ζέστανες λιγάκι με την ανάρτησή σου!!!Νιώθω ότι έξω βράζει ο τόπος και ήρθε η ώρα για παραλία!!! Φοβερό το χαρούμενο χωριουδάκι!!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο!!!
    Χρυσοχέεεεεεεερα μουυυυυ!
    Φιλάκια στη μπουμπού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΑΣ ΖΕΣΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΦΤΑΝΕΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΓΕΜΙΣΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλειο το χωριουδάκι σου Μαριάννα μου! Σκέτη γλύκα! Καλή δύναμη σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαριάννα μου πολύ γλυκό το χωριουδάκισου !!! και πολυ καλοκαιρινό μες στο χειμώνα! καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΙ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΥΚΑΙΡΟΣ ΚΑΜΒΑΣ ΓΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!!!!!!!
    ΕΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι τόσο όμορφο και γλυκό..το καλύτερο μέρος για να μεγαλώνει κανείς!!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσο μα πόσο καλοκαιρινές είναι οι ζωγραφισμένες πέτρες (έτσι έχουν κάτσει στο μυαλό μου...) και πόσο όμορφες! Είναι πολύ όμορφο αυτό το ψαροχώρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Simples, alegre e muito belo.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    (⁀‵⁀,)
    ¸`⋎´
    ¸.•°`♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑΝΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ομορφο το μικρο σου χωριουδακι.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σπίτια πολύχρωμα και άνθρωποι χαμογελαστοί!Το ιδανικό χωριό!Μ'αρέσει φίλη μου!Καλή βδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όμορφη, χαρούμενη και .... καλοκαιρινή δημιουργία!!!Συγχαρητήρια!!!Μας κάνεις να ανυπομονούμε για το καλοκαιράκι!!!Καλή συνέχεια να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα και Χαρούμενη Μέρα του Αγ. Βαλεντίνου!!!!

    Πανέμορφη η πέτρα που εφτιαξες! Θα δοκιμάσω κι εγώ στο σωρό που έχω μαζέψει τόσα χρόνια από τις παραλίες και μένουν ανεκμετάλλευτες!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πάρα πολύ όμορφη η πετρούλα σου!! συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα!! Έχω ένα βραβείο για 'σενα στο σπιτάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφη και πρωτότυπη η δημιουργία σου Μαριάννα μου!!!Υπέροχα χρώματα!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. It smells like summer !!! :) mas gyrizeis sta paidika mas xronia pou zwgrafizame ta votsala me nerompogies k temperes :) Yperoxo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πρεπει να το εχεις και λιγο ομως!!!εγω απο ζωγραφικη .....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή