Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Σπίτια απο πηλό

Σπιτάκια φτιαγμένα απο πηλό!!!!
Με λεπτομέρειές απο τσόχα.


Μια πολύχρωμη σύνθεση σπιτιών που μπορούμε όλοι να φτιάξουμε 
και μετά μικροί μεγάλοι να θαυμάσουμε!! 
Πραγματικά είναι πολυ εύκολη κατασκευή.
Αξίζει να το προσπαθήσετε!
Για να στέκεται το σπιτάκι εχω προσθέσει στην πισω πλευρά λιγο πηλό
Αυτό που κάνει την διαφορά είναι ο συνδυασμός χρωμάτων και η τσαχπινιά με την τσόχα!! 






Ελπίζω να σας αρέσουν!!!!!!!
Ευχές για ενα χαρούμενο τριήμερο!!!






30 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία και χαρούμενα, πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα Μαριάννα μου!!!Καλό Σ/Κ και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριαννα τι ομορφα σπιτακια μου αρεσαν πολυ τι χρωματα χαρουμενα και τα πουά μπραβο καλο Σ\Κ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα καλησπέρα πολύ όμορφα είναι τα σπιτάκια σου και πολύ χαρούμενα χρώματα!!! Φιλάκια και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσουν λέει!! Μου αρέσει επίσης που άρχισε να μυρίζει άνοιξη στις κατασκευές μας! Μ' αρέσει που άρχισε να μπαίνει στο παιχνίδι το φωτεινό κίτρινο! Κι αυτό το φουξ... Υπέροχα όπως πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τέλεια!!! Τα ναίφ σπιτάκια είναι η λατρεία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική και όμορφη δουλειά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφα χρωματα..μμμμμμμμμ..μυριζει ανουξη..καλο βραδυ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πανέμορφα και παιχνιδιάρικα!!! μπραβο μαριάννα!!! καλο σ/κ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι υπέροχα Μαριάννα.Φοβερά τα χρώματα.!!!!!Και τις λεπτομέρειες απο τσόχα τις λάτρεψα.!!!!! Φιλιά και καλή σου νύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις δίκιο. Τα χρώματα είναι απίθανα και όμορφα συνδυασμένα μεταξύ τους. Η τσόχα έκανε καλή δουλειά πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και τσαχπίνικα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τόσο χαριτωμένα με τα χρώματα αυτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΟΧΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η μικρή σου γειτονιά σαν και τη δική μας!!!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπέροχα!!!!πολύ χαρούμενα και φωτεινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παρα πολυ ωραια χαρουμενα κ ανοιξιατικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι τόσο χαρούμενα!!!! Μάλλον έτσι θα πρέπει να είναι και τα σπίτια μας...!!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεμάτα χρώμα και ζωντάνια...Καλή βδομάδα φίλη μου!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ πολύ όμορφα, χαρούμενα και παιχνιδιάρικα....
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα με υπέροχα χρώματα!!!Μπράβο!!Σε περιμένω και στο μπλογκσπιτάκι μου για να τα λέμε!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα τι όμορφα! Και τι χαρούμενα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξυπνη η ιδέα σου και όμορφο το αποτέλεσμα!! Μπράβο σου!! ΦΙλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαριάννα τι υπέροχο χωριουδάκι έφτιαξες εκεί...Είναι φανταστικά τα χρώματα και η ιδέα...Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Lindas, alegres e decorativas.
    Bom dia!
    (⁀‵⁀,)
    ¸`⋎´
    ¸.•°`♥
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή