Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Λουλούδια



  Μάθημα 2ο
Με μεγάλη αγωνία περίμενα το μάθημα από την Μαρία και να το ....
μυρωδάτα λουλουδάκια. Αμέσως δοκίμασα την τύχη μου με ακρυλικά χρώματα πάνω σε καμβά.  
Χρησιμοποίησα μόνο τα βασικά χρώματα , για να μάθω την ανάμιξη των χρωμάτων



Ηλιοτρόπιο με μολύβι


Παιδικές ζωγραφιές με ακρυλικά πάνω σε καμβά.
                                                Τις ιδέες τις πήρα απο   το  etsy.com 
                                                        Εχει απίθανες ζωγραφιές.



Κορίτσι με μπλε  λουλούδι

friend for ever 



Από οτι καταλάβατε με εχει πιάσει μια μανία με την ζωγραφική , μια τρέλλα, ούτε και εγω ξέρω πόσα εχω φτιάξει, 
Να είναι καλά η Μαρία μας  με τις πολύτιμες συμβουλές της.
Άλλη μια σπουδαία φίλη μας η Ρενα, παραδίδει δωρεάν μαθήματα αγιογραφίας.
Κοριτσια συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας!!!!!
Ένα μεγαλο ευχαριστώ απο μένα, για όσα μας μαθαίνετε !!!!!


girl with red hair
Ελπίζω να σας αρέσουν .
Φιλιά!!!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα είναι!! Ειδικά τα παιδικά είναι όλα τα λεφτά!! Μου φαίνεται θα τα κάνω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ..πολυ..ομορφαααα!!μπραβοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφα! Το τελευταίο ειδικά σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα!!!!!Τόχεις!!!!Συνέχισε λοιπόν!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα είναι! Αφού σου αρέσει περιμένουμε βελτίωση και περισσότερα έργα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΙΑΝΝΑΚΙ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου είναι πολύ όμορφα όλα!! Ξεχώρισα τα δύο κοριτσάκια με τις καρδούλες... Κάποια στιγμή θα το αποφασίσω να ασχοληθώ κι εγώ με τη ζωγραφική!! Πολλά-πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ομορφοι οι πίνακες σου!!!!!!!!!!Το τελευταιο κοριτσι μου έκανε κλικ!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ομορφα τα λουλουδια αλλα όμορφοι και αλλοι πινακες σου!! κοριτσι το εχεις προχωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριαννάκι μου όλα είναι υπέροχα!!Αλλά το friend for ever μου αρέσει πάρα πολύ!! Μου φαίνεται ότι θα στο κλέψω!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες οι ζωγραφιές σου! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άλλη μια επιμελής μαθήτρια και μάλιστα με πολύ περισσότερα έργα....
    Και όλα πολύ ωραία. Η κυρία μας θα πρέπει νάναι πολύ περήφανη που έχει τέτοια τάξη!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ Ο ΙΒΙΣΚΟΣ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ'αρέσουν πολύ...Ειδικά τα κορίτσια στο παγκάκι...Καλή συνέχεια με τη ζωγραφική που απ'ότι φαίνεται τα πας περίφημα!Καληνύχτα!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άργησα...τελικά δεν βλέπω να φεύγω από τον ''Φλοίσβο''ποτέ!Η έκθεση των παιδιών παρατάθηκε! Στα δικά μας τώρα...τα λουλούδια σου μου αρέσουν πολύ και το ασπρόμαυρο ιδιαίτερα.Στον ιβίσκο κάτι ξέχασες στο κέντρο αλλά δεν πειράζει.Η εικονογράφηση, στο'χω ξαναπεί, σου πάει πολύ.Πολύ όμορφα και τα δύο!Χαίρομαι που σας άνοιξα την όρεξη για ζωγραφική.Είναι μεγάλη ευχαρίστηση να δίνεις ζωή σ' ένα λευκό κομμάτι χαρτί ή μουσαμά.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριαννάκι
    Ειδική δεν είμαι-τελείως ανειδίκευτη θα έλεγα-αλλά μου άρεσαν όλα!!!
    Έχουν την προσωπικότητά σου, πως να το κάνουμε;
    Φιλιά πολλά(και στη μπουμπού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα!!!!
    Πολύ όμορφοι όλοι οι πίνακες σου!!! Να πω ότι αυτός με τα δύο κορίτσια βγάζει μια τρυφερότητα!!!
    Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφες οι ζωγραφικοι πινακες σου!!!μπραβο!Καταπληκτικά τα παιδικά σχέδια μαρεσουν πολύ!!!!καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υπεροχοι ειναι..το τελευταιο ειναι πραμα..μου αρεσει ο τροπος που ζωγραφιζεις..καλο τριημερο..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βρε κορίτσι, λογικό να σε πιάνει μανία, είναι καταπληκτικά. Ταλεντάκι είσαι!! Μπράβο και δυναμική συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με αυτά τα μαθήματα, γέμισε η γειτονιά λουλούδια. Κι εσύ άριστη μαθήτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θέλω κι εγώ να μάθω να ζωγραφίζω τόσο όμορφα....αχχχ!!!ειδικά τα κορίτσια που ζωγράφισες μου πήραν το μυαλό!!χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλό τριήμερο να έχεις!!!!!!!!!!!!αλήθεια η Μαρία που παραδίδει μαθήματα;αυτή σου έμαθε να κάνεις αυτά τα κοριτσάκια;φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τώρα διάβασα πως τις ιδέες για τα κοριτσάκια τις πήρες απο το etsy!!έχεις πολύ μεγάλο ταλέντο!!είναι φανταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ....ΤΕΛΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα.. Μεγάλος έρωτας η ζωγραφική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή